Partnerství má za úkol poskytnout hlubší postřehy, aby pomohlo marketérům spojit jejich zprávy s cestou za nákupem.
 
Marketéři, kteří používají reklamy Bingu, se nyní mohou naučit, co si vlastně jejich zákazníci myslí v každé fázi jejich on-line cesty za nákupem skrze nové strategické partnerství mezi Microsoftem a Intent Lab. Intent Lab je spojená výzkumná jednotka Performics a Severozápadní Univerzitou Medill School of Journalism, media and Integrated Marketing Communications, která studuje motivaci za nakupovacím chováním zákazníků.
 

Proč na tom záleží?

Během posledních deseti let, Bing pracoval na vybudování jeho vlastní umělé inteligence (AI) a možnostech této umělé inteligence. Jeho pozornost na umělou inteligenci dala reklamám Bingu to, co popsal David Pann, generální manažer globálního vyhledávacího byznysu v Microsoftu, jako „právo na inovace“ v jeho diskuzi na SMX East minulý měsíc. Toto partnerství je dalším příkladem toho, že se reklamy Bing přesouvají od striktního sledování vedení Google v prostoru placených hledání.
 
„Vyhledávání je mechanismus postřehů chování,“ Bing  manažer vyhledávacího trhu Kelli Kemery sdělila v jejím článku na blogu tento čtvrtek. Partnerství používá umělou inteligenci, aby „vyplodilo“ mnohem hlubší poznatky o hledání a o cestě za nákupem zákazníka. Úmysl Intent Lab společnosti je jistý hodnotící algoritmus, který ukazuje, co si vlastně zákazníci myslí v každé fázi jejich cesty za nákupem.
 
„Slova použitá v požadavcích na hledání mohou odhalit přemýšlení a úmysl zákazníka, a tato informace může být posléze využita v synchronizaci se zákazníky v jejich procesu hledání a rozhodování,“ sdělila Kemery.
 

Více o těchto novinkách

  • Počáteční postřehy se zaměřovaly na vztah mezi slovy použitými v požadavcích na hledání uživatelů a těmi použitými v reklamách. Například, „Když uživatelé použili termíny hledání jako „Jak“ nebo „co“ – které jsou považovány za abstraktní – je daleko větší pravděpodobnost, že kliknou na reklamu napsanou stejným abstraktním jazykem,“
  • Asi před rokem, reklamy Bingu představily několik AI poháněných vyhledávacích produktů a dříve tohoto měsíce odhalil nový nástroj umělé inteligence, který dovolí marketérům nastavit a sledovat výkony cílů jejich kampaně v novém rozhraní.
  • Společnost nabídla webcast šestého prosince, abyste se dozvěděli více.

 
Chcete se dozvědět něco více o učení umělé inteligence? 

Bing se spojil s Intent Lab, aby přidal hlubší AI-poháněné postřehy do hledání
4 (80%)6